• Voetbalkamp bij Sportclub Lochem

Twee dagen voetballen met je vriendjes en vriendinnetjes en ook nog een nachtje kamperen op de club?

Kom in de meivakantie gezellig naar het Sportclub Lochem voetbalkamp!!!

Sportclub Lochem organiseert in de meivakantie op 3 en 4 mei 2023 voor het eerst het “Sportclub Lochem Voetbalkamp”. Het is voor spelers en speelsters van onze O8 tot en met O14 samen met hun vriendjes en vriendinnetjes. Twee dagen vol met voetbal, plezier hebben met elkaar en uitdagende activiteiten in de avond. En dan ook nog eens een nachtje kamperen bij Sportclub Lochem!! Wie wil dat nou niet????

*klik hier om je in te schrijven

Wanneer?
Vanaf woensdag 3 mei 09:00 tot donderdag 4 mei 17:00.

Waar?
Op sportcomplex de Elze

Voor wie?
Sportclub Lochem Leden van O8 tot en met O14 en hun vriendjes en vriendinnetjes (Max 50 deelnemers vol=vol)

Wat heb je nodig?
-Slaapspullen (Slaapzak,Kussen,Luchtbed/matje)
-Douchespullen (inclusief badslippers)
-“Normale” kleding voor de avondactiviteit
-Voetbalspullen (inclusief scheenbeschermers)
-Droge kleding bij slecht weer, denk aan regenjas.

Waarom?
-Twee dagen lang plezier en ontwikkeling
-Vergroot het zelfvertrouwen van uw kind
-Een echt vakantie gevoel bij Sportclub Lochem
-Meer binding met vrienden en of je teamgenoten

Kosten:
€50 per persoon inclusief shirtje met je eigen naam en rugnummer.

*klik hier om je in te schrijven*

Maximaal 50 deelnemers, dus wees er snel bij! Want VOL=VOL

Omdat het idee en de organisatie volledig in handen zijn van Sportclub Lochem zelf, komen alle opbrengsten rechtstreeks ten goede van onze clubkas. Natuurlijk hartelijk dank aan onze sponsoren: Lammerdink Print Sign Kleding, Jumbo Lochem en Holterman Tentenverhuur. Zonder hun financiele en materiele bijdragen hadden we dit voetbalkamp niet kunnen organiseren!

Met sportieve groet,

De ToernooiCommissie.