• Volgend seizoen nieuwe assistent voor Sportclub Lochem 1

We zijn bijzonder verheugd te kunnen mededelen dat Raymond van der Heide het komende seizoen assistent-trainer zal zijn van Sportclub Lochem 1.

Aangezien Michiel Brunshorst heeft aangegeven na het lopende seizoen niet meer beschikbaar te zijn als assistent-trainer van Sportclub Lochem 1, was er een vacature ontstaan voor deze positie. We zijn blij dat we Raymond bereid hebben gevonden in de staf van Laurens Leussink plaats te nemen als assistent-trainer. Raymond heeft een schat aan ervaring als trainer, en daarbij kent hij als oud-speler van Sportclub Lochem 1 de club door en door.

We willen Michiel alvast bedanken voor zijn betrokken inzet als assistent-trainer (en hem nog veel succes wensen tijdens de resterende wedstrijden dit seizoen). Daarnaast wensen we Raymond veel plezier en succes toe!

Sportieve groet,
Bestuur Sportclub Lochem