• Voorbereiding selectie van start op 10 augustus

De selectie van Sportclub Lochem start donderdagavond 10 augustus aan de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen. Om 20.15 uur staat de eerste training op het programma voor Sportclub Lochem 1 en 2. Veel volgers van de selectie vinden het leuk om de selectie op de voet te volgen. Hieronder het overzicht van de oefen-en bekerwedstrijden.

Oefenwedstrijden:
Op dinsdag 22 augustus staat de eerste oefenwedstrijd van het eerste elftal gepland tegen Sv Almen om 20.15 uur. Het tweede elftal speelt hun eerste wedstrijd donderdagavond 19 augustus in Oeken.

• Dinsdag 22 augustus, 20:15 uur: Sportclub Lochem 1 - Sv Almen 1
• Zondag 27 augustus, 12:00 uur: Sportclub Lochem 1 - FC Eibergen 1
• Donderdag 7 september, 20:15 uur: Sportclub Lochem 1 – Overwetering 1

Bekerwedstijden:
De eerste bekerwedstrijd staat gepland op zondag 3 september in en tegen Voorst om 14.00. Het tweede team van Sportclub Lochem komt in de eerste wedstijd om de beker uit tegen Helios 2 op 2 september om 16:15 uur.

Hopelijk tot ziens.
Staf Sportclub Lochem selectie.