• Voorlopig alleen trainen en spelen op kunstgras

Terwijl de eerste oefenwedstrijden gespeeld zijn en er ook op het kunstgras al volop wordt getraind, blijven onze grasvelden, zowel de trainings- als de wedstrijdvelden, in verband met het groot onderhoud voorlopig gesloten. De komende 4 tot 6 weken blijft dit nog zo. Dit heeft de volgende consequenties:

Trainingen
Vinden alleen plaats op het kunstgrasveld volgens het met de trainers gecommuniceerde trainingsschema. Dit betekent dat ieder team in ieder geval 1x per week kan trainen. Op gras kan er niet getraind worden. Voor de trainingen die op gras gepland staan, wordt op dit moment nog gekeken naar een alternatieve locatie. Zodra daar duidelijkheid over is, wordt dit gecommuniceerd via de website. Trainers zullen daarover tevens rechtstreeks geïnformeerd worden.

Wedstrijden
Voor alle thuiswedstrijden voor de beker van de jeugd is aan de tegenstander gevraagd om op de locatie van de tegenstander die wedstrijd te spelen. Als Sp. Lochem spelen we onze thuiswedstrijd dan bij de tegenstander. Dit betekent dus dat je als team daardoor alle (vaak 3) bekerwedstrijden uit speelt. We zijn in afwachting van de reacties van de tegenstanders. Wijzigingen zullen op Sportlink te zien zijn.
Daarnaast zal de TC trainers informeren over de voortgang. Bij de senioren speelt dit probleem niet omdat we op zondag met alleen het kunstgrasveld uit de voeten kunnen. Eventuele oefenwedstrijden worden alleen uit gespeeld.

Voor de korte termijn voor alle teams dus even wat ongemak, waar we de rest van het seizoen hopelijk met elkaar veel plezier van gaan hebben.