Vrienden van Sportclub Lochem naar De Graafschap

Met de bus met 30 goede vrienden naar de Graafschap en een belangrijke wedstrijd. Dit moet gezellig worden. Alex Evenhuis van Grolsch en Henk Bloemers van de Graafschap hebben de vrienden van Sportclub Lochem voor Vrijdag 28 februari uitgenodigd om gezamenlijk de veelbelovende match Graafschap- Jong AZ mee te maken. Alex en Henk, nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en natuurlijk jullie “vooruitziende” blik om ons juist voor deze wedstrijd uit te nodigen.

VIP-reis en -ontvangst Bijtijds vertrok de bus naar de Graafschap om via een toeristische route via Warnsveld naar de Vijverberg te vertrekken. De “vrienden van Sportclub Lochem” wachtte na aankomst een gastvrije ontvangst in het sportcafé door Henk Bloemers (Graafschap). De twee consumptiemunten die werden aangeboden door de Graafschap vielen uiteraard in goede aarde.

Succesvolle opstelling De Lochemse delegatie werd door een (helaas geblesseerde) speler bijgepraat over de -naar later bleek- succesvolle opstelling van de Superboeren. De ruststand was al 4-0. Het kon dus al niet meer fout gaan. Bij het eindsignaal was de eindstand 5-1 en was de periodetitel binnen voor de Graafschap.

De derde helft Na het napraten en naborrelen in het sportcafé vertrokken de Vrienden van Sportclub Lochem naar de Elze. Hier werd -wederom onder het genot van een drankje en hapje- de wedstrijd geëvalueerd, bijgepraat en voetbal-inzichten gedeeld. Al met al, een 100% mooie en geslaagde voetbalavond. Bedankt voor je aanwezigheid en gezelligheid. Was je er dit keer niet bij? Het bestuur van Voetbal Vrienden van Sportclub Lochem hoopt je graag de volgende keer te kunnen begroeten.