• Vrijwilligers Bedankt!

Vrijwilligers bedankt!

7 december 2023 is het de dag van de vrijwilliger. Een voetbalvereniging als Sportclub Lochem heeft veel vrijwilligers rondlopen die wij erg dankbaar zijn! Van voorzitter tot lijnentrekker, van barman tot lid van de kledingcommissie, we kunnen niet zonder hen, ze zijn onbetaalbaar! Gelukkig zien we het aantal vrijwilligers langzaamaan toenemen, maar we kunnen er nóg meer gebruiken! Schroom niet en schiet eens iemand aan als je op de club bent!

Wist je overigens dat de vrijwilligers van alle voetbalverenigingen van Nederland afgelopen week zorgden dat er weer:

- 12.809 fluitjes gebruikt konden worden tijdens de wedstrijden;
- 22.906 vlaggen werden gebruikt om buitenspel aan te geven;
- 22.918 wedstrijdballen opgepompt waren voor de wedstrijd;
- 501.339 bekertjes limo of kopjes thee gevuld werden tijdens de rust (dit staat ongeveer gelijk aan 835 badkuipen vol aan drankjes);
- In 9894 dug-outs plaatsgenomen werd door stafleden om de wedstrijden te coachen;
- 28.132 cornervlaggen geplaatst werden op zaterdag- en/of zondagochtend;
- 20.120 teams waren met een klinkende overwinning;
- 5.596 teams genoegen moesten nemen met een gelijkspel;
- En dat er dus ook 20.120 teams een nederlaag leden en er dus werk aan de winkel is voor de trainer/coach;
- Lustig op los gescoord kon worden in de zaal met gemiddeld 9,1 doelpunten per wedstrijd.

Alle vrijwilligers van Sportclub Lochem, ontzettend bedankt voor je inzet van het afgelopen jaar!