• Waar zouden wij zijn zonder de scheids?

Het is deze week tot en met aanstaande zondag de Week van de Scheidsrechter. In deze week spreken we onze waardering uit uitspreken voor de arbiter op het veld, die iedere week als vrijwilliger zorgt dat de wedstrijden kunnen worden gespeeld.

In de Week van de Scheidsrechter ontvangen meer dan 35 duizend (assistent-)scheidsrechters vanuit de KNVB een persoonlijk, digitaal bedankje voor hun inzet. Want zonder deze vele duizenden scheidsrechters is het niet mogelijk om ruim 1,2 miljoen voetballers (en hun supporters) ieder weekend van voetbal te laten genieten.

Ook scheidsrechter worden?
Let op! Wil je ook scheidsrechter worden? Informeer dan deze week bij je trainer, die helpt je verder. Het zou echt fantastisch zijn als we weer een grote groep nieuwe arbiters erbij krijgen. Duizend maal dank!!!