• Zondag Lochem 1 thuis: Jens Berenpas pupil van de week

Aanstaande zondag ontvangt Sportclub Lochem voor het eerst in de geschiedenis de ploeg van vv Montferland. De club bestaat pas sinds dit seizoen en is voortgekomen uit een fusie tussen Sint Joris uit Braamt en vv Zeddam. Sportclub Lochem speelt al het hele seizoen wisselvallig. Afgelopen week tankte de ploeg van Henry Golstein zelfvertrouwen in het met 7-2 gewonnen oefenduel tegen Keijenburgse Boys. We hopen op een sportief en spannend duel.

Jens Berenpas pupil van de week
Deze week is Jens Berenpas de pupil van de week bij Sportclub Lochem. Jens is zeven jaar en zijn favoriete voetbalclub in het betaald voetbal is Ajax. In de voetbalschoolcompetitie speelt Jens in het team van Heracles. De favoriete speler van Jens in het eerste van Sportclub Lochem is Lars Boonk. "De Pupil Van De Week" wordt zoals elke thuiswedstrijd gesponsord door Sport & Science.