• Gratis naar Mañana Mañana en de Zwarte Cross??

De werving van vrijwilligers voor Mañana Mañana en de Zwarte Cross is begonnen! Wil jij werken op (een van) deze geweldige festivals en ondertussen genieten van alle gekkigheid, optredens, de cross en heel veel gezelligheid? Je krijgt een vrijkaart voor een dag naar keuze en voor ieder gewerkt uur, per persoon wordt €5 in de clubkas gestort!

Meld je aan VOOR 15 maart 2020 via vrijwilligers@sportclublochem.nl. Geef aan op welke dag(deel) je wilt werken en voor welke functie je je wilt opgeven. Je kunt denken aan barmedewerkers, afvalprikkers , entree (scannen van tickets), verkeersregelaars, campinginzetploeg, toiletjuffen, parkeerbeheer. Mañana Mañana is van 18 t/m 21 juni 2020, de Zwarte Cross is van 16 t/m 19 juli 2020

Voorwaarden
Alle medewerkers moeten 18 jaar of ouder zijn om te mogen werken. Houd rekening met fysiek zwaar werk; veel staan, lopen en tillen.