• Sportclub Lochem Ledendag 25 juni

Beste deelnemers, (bege)leiders en ouders,

Zaterdag 25 juni staat de Sportclub Lochem ledendag op het programma! Wij zijn druk bezig geweest en we hopen er weer een leuke en gezellige dag van te maken met heel veel spelletjes! Graag nog even aandacht voor het volgende:

Waar moet ik verzamelen en wat trek ik aan?
De O8 t/m O11 is om 08:30 aanwezig in voetbalkleren! Met het team en de begeleider(s) op de tribune, we zullen dan een korte uitleg over het verloop van de dag. Rond 11:45 is het programma afgelopen.

De O12 t/m O15 is om 12:15 aanwezig ook in voetbalkleren! Met het team en de begeleider(s) op de tribune. Rond 15:30 is het programma afgelopen.

Eten en drinken
Tijdens de spelletjes is er tijd om te eten en te drinken. Dit jaar zorgt Jumbo Lochem voor vers fruit!

We hopen jullie zaterdag graag te zien bij Sportclub Lochem om gezamenlijk het seizoen af te sluiten, tot dan!

Groet,

De Toernooicommissie
__________________________________________________________________________________________________
O8 t/m O11
Aanwezig 08:30
Start/einde activiteiten +- 08:45 - 11:45

O12 t/m O15
Aanwezig 12:15
Start/eind activiteiten +- 12:30 – 15:30

Aanmelden
Leiders van de voetbalteams kunnen het team t/m 11 juni 12:00 via toernooicommissie@sportclublochem.nl aanmelden. In de mail geef je aan:

1. Naam van het team;
2. Naam van minimaal 1 begeleider;
3. Het aantal spelers dat meedoet aan de dag;

Graag zien we jullie 25 juni met je team bij Sportclub Lochem om samen gezellig het seizoen af te sluiten!

Groet,

De Toernooicommissie