• Superloten van de Grote Clubactie

Supersteun voor Lochem met een Superlot

Je hebt het vast al gemerkt: de grote clubactie is in volle gang. Deze weken trekt de jeugd van onze vereniging er op uit om loten te verkopen en zo de inkomsten voor de club te vergroten.

Sponsoren kunnen sinds kort iets extra's doen bij de grote clubactie. Met een Superlot kunnen zij de vereniging extra ondersteunen.

Wat is het Superlot?

Het Superlot kost 150 euro en vertegenwoordigt 50 reguliere loten. Voor de Superloten is er een speciale, aparte trekking. Ieder verkocht Superlot geeft kans op de superprijs: Het Grote Clubfeest (t.w.v. €5.000,-) voor Sportclub Lochem!  Maar voor de koper zelf is het Superlot ook interessant: hij ontvangt 50 reguliere loten waarmee hij zijn winkans op prijzen van de Grote Clubactie-loterij aanzienlijk vergroot.

Het is ook mogelijk dat sponsoren samen een superlot kopen. De komende week worden alle sponsoren van Sportclub Lochem per mail benadert om mee te doen met deze bijzondere actie. Dus: steun de vereniging en maak kans op geweldige prijzen!

Groet van de Sponsorcommissie!