• grote clubactie al een maand onderweg

De teller tikt door!

De Grote Clubactie is een maand geleden van start gegaan en er zijn nu al behoorlijk veel "Sportclub Lochem Loten" verkocht! Ook de Superloten worden in grote getale aan de man gebracht! een topprestatie van alle verkopers natuurlijk!

Maar..... we zijn nog niet klaar! We gaan nog door tot 24 november om zo veel mogelijk geld voor de club op te halen!

In deze gekke tijd is het belangrijk om het Nederlandse verenigingsleven te steunen. Verenigingen, en dus ook Sportclub Lochem, hebben de afgelopen maanden financieel veel te verduren gehad en ook de klap van afgelopen week is te merken, nu volwassenen niet meer in groepsverband mogen sporten.

We kunnen dus nog steeds loten blijven verkopen tot en met 24 november. Heb je je lotenboekjes op, vraag je teamleider of hij bij Arend nog een boekje kan bemachtigen! Ook is het mogelijk om online loten aan te schaffen. Gebruik hiervoor onderstaande link en steun zo Sportclub Lochem.

Steun Sportclub Lochem en koop een online-lot

Z