• Sp Lochem 4 - Vv Dieren 2

Dieren Lochem 0-7

Zondag 21 April 10.30 uur

Vandaag de 1e wedstrijd tegen deze tegenstander, altijd weer even afwachten hoe dit gaat lopen. Aan Lochem zijde toch opvallend veel afmelders, maar de aanwezige mannen hebben er veel zin in. Dus kom maar op. 1 van de leden van de harde Kern was zelfs met de trein gekomen om deze wedstrijd te bekijken.

Nu even de wedstrijd.

Sp Lochem begon enthousiast aan de wedstrijd, maar en 0-1 lag al snel in mandje, hiermee was de ban gebroken en brak een periode aan met een aantal pingels voor onze mannen. Deze werden allemaal feilloos benut, eentje moest er zelfs in de herhaling, omdat er volgens de vrouwelijke scheidsrechter te vroeg was ingelopen. De rust werd bereikt met een stand van 0-4. De harde Kern heeft gezamenlijk een lekker bakkie Cappuccino gedaan in de kantine en daarna aan de zonnige kant de wedstrijd verder gevolgd, lekker hoor.

In de 2e helft waren er wat wijzigingen aangebracht in het team, maar dit had geen weerslag op het niveau van de wedstrijd. Er werd met zijn allen gewerkt aan een grote uitslag. Het resulteerde uiteindelijk in een 0-7 eindstand.

Tenslotte een waarderend woord aan de tegenstander, die ondanks de grote achterstand bleef voetballen en lof voor de vrouwelijke scheidsrechter, die de wedstrijd prima heeft gefloten.

Gewoon blijven en winnen en jullie zijn Kampioen.

Harde Kern van Sp Lochem 4 Zo

Zondag 5 mei 2024 moeten de mannen thuis tegen vv Dieren 2 uit Dieren,