• Extra donatie van 10.000 euro voor KG2 van Fonds 1819

Stichting Fonds 1819 heeft bekend gemaakt € 10.000 te doneren voor de aanleg van ons nieuwe kunstgrasveld. De totale opbrengst van onze acties om fondsen te werven voor de aanleg het nieuwe veld komt daarmee op € 88.909.

In de begroting voor de aanleg van kunstgrasveld 2 is steeds rekening gehouden met een bedrag van € 72.000 dat uit crowdfunding zou moeten komen. Daar zitten we nu dus bijna € 17.000 boven.

We zijn het bestuur van de stichting 1819 bijzonder erkentelijk voor deze ruimhartige donatie. Stichting Fonds 1819 stelt middelen beschikbaar voor projecten die gericht zijn op verbetering van de lokale of regionale samenleving. Dit kunnen (kleinschalige) initiatieven zijn met een sociale, culturele of maatschappelijke strekking zonder commercieel, politiek of religieus doel.

Lees ook: